fbpx

Mistrzowski Trening

Metody treningu wysokościowego

Forma na szczyt! Trenuj na dużych wysokościach bez wychodzenia z domu!

Trzy metody treningu wysokościowego

Ćwiczenia na wysokości

Przerywany trening hipoksji (IHT)

Korzyści

Ten rodzaj treningu poprawia zarówno wydajność tlenową, jak i beztlenową, prowadząc do zwiększenia prędkości, mocy i szybszego czasu regeneracji.

Dla kogo

  • dla sportowców, którzy chcąc poprawić swoje wyniki
  • dla alpinistów, którzy przygotowują się na wyprawy wysokogórskie
  • dla każdego, kto chce poprawić swoją kondycję

Jak to się robi

Używając podczas treningu maski treningowej przymocowanej do generatora wysokości Hypoxico.

SPANIE NA WYSOKOŚCI

Przedłużona ekspozycja na niedotlenienie

Korzyści

Jest to skuteczny sposób na aklimatyzację do dużych wysokości oraz doskonała metoda poprawy wytrzymałości poprzez rutynę „Żyj wysoko, trenuj nisko”.

Dla kogo

  • dla alpinistów, którzy planują szybkie podejście
  • dla sportowców, którzy chcą poprawić swoje wyniki
  • dla każdego kto podróżuje do miejsc na dużych wysokościach

Jak to się robi

Poprzez spanie w namiocie, który jest podłączony do generatora wysokości Hypoxico. 

ZMIENNA WYSOKOŚĆ

Okresowa ekspozycja na niedotlenienie

Korzyści

Poprawia samopoczucie i pozwala sportowcom na poprawę wyników, nawet po kontuzji.

Dla kogo

Każdy – kontuzjowany lub zdrowy – chcący uzyskać korzyści zdrowotne i wydolnościowe wynikające z treningu wysokościowego.

Jak to się robi

Podłączając maskę treningową do generatora Hypoxico, a następnie naprzemienne zakładanie jej i zdejmowanie w określonych odstępach czasu.

Masz pytania? 
napisz: mistrzowskitrening@gmail.com
zadzwoń: 667022979

logo